Total Visits

Views
Practices of ambiguity: becoming “information literate” in two Norwegian schools50042
Tree Boosting With XGBoost - Why Does XGBoost Win "Every" Machine Learning Competition?10186
Challenges Facing the Implementation of Inclusive Education Policy in Primary Schools and how these challenges can be addressed in Rarieda Sub-County, Kenya7832
Viking Age Sites in Northern Europe. A transnational serial nomination to UNESCO´s World Heritage List7577
Samarbeid mellom det offentlige og det private og risikostyring i by- og eiendomsutvikling7446
”Det første møtet med barnehagen” - en bacheloroppgave om tilvenning6331
Rjukan - Notodden Industrial Heritage Site. Nomination to the UNESCO World Heritage List. Norway6022
Network Statement 2016 : gyldighetsperiode / validity period 13. desember 2015 - 10. desember 20165840
Vi skriver, leser og lærer sammen. STL+ for alle! En erfaringsbasert skrive- og leseopplæringsmetode for elever med utviklingshemning basert på å skrive seg til lesing med lydstøtte, bilder og multisensoriske oppgaver i et dialogisk samspill.5781
Uteområde for verdensarven : prosjektering av uteområdet til Norsk fjordsenter i Geiranger5137