• English
    • norsk
  • English 
    • English
    • norsk
  • Login
View Item 
  •   All institutions
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for ingeniør- og naturvitskap / Faculty of Engineering and Science
  • Institutt for miljø- og naturvitskap
  • View Item
  •   All institutions
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for ingeniør- og naturvitskap / Faculty of Engineering and Science
  • Institutt for miljø- og naturvitskap
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reguleringsplan for Helgheim kyrkjegard

Bolset, Ole Martin
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
Bolset_Ole_Martin.pdf (2.391Mb)
Permanent link
http://hdl.handle.net/11250/286122
Issue date
2015
Share
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for miljø- og naturvitskap [192]
Abstract
Føremålet med denne oppgåva er å utvide Helgheim kyrkjegard med antall parkerings- og gravplassar.For å løyse dette på ein god måte har temaa estetikk, universell utforming og arealutnytting vore vektlagt.

Eg starta arbeidet med å hente inn informasjon og kunnskap. Dette vart gjort ved hjelp av litteratur, både internett og bøker, og eg fekk informasjon av Jølster kommune om området og arbeidet som måtte gjerast. Eg reiste òg på ei synfaring tidleg i det innleiande arbeidet. Når dette var gjort hadde eg god oversikt over oppgåva og området eg skulle jobbe med. Det var først etter dette eg såg kva som måtte vektleggast i denne oppgåva, og kva problemstillinga mi skulle vere. Det neste steget var å registrere ulike naturfarar og tema som var relevante for Helgheim, og å skaffe alt av kartdata som var naudsynt. Desse fekk eg av Jølster kommune.

Resultatet av denne oppgåva er sjølve områdereguleringsplanen for Helgheim kyrkjegard. Dette resultatet består av ein planomtale, reguleringsføresegner, ROS-analyse og eit plankart. Sidan eg ikkje er kyndig til å registrere sannsyn for ulike naturfarar innanfor ROS-analysa, har kommunen bestilt inn ei tillegsvurdering av ein eksisterande reguleringsplan for E39 Skei-Bjørset. Eg har sett opp ulike sannsyn på skredfarer, men ikkje noko sikkert. Om tillegsvurderinga vil komme med resultat som ikkje samsvarar med denne planen må plankart med omsynssoner og ROS-analysa endrast. Plankartet er utarbeida i GISLINE arealplan. Hovudpunkt i resultatet er sjølve utforminga av utvidinga, med gravlundene øvst i området og parkeringsplassen nærmare Jølstravatnet som er det mest arealutnyttande alternativet. Utforminga av gangvegen var eit viktig punkt for universell utforming, då denne vil føre til minimal forvirring og gje ein god tilgong til alle gravlundene. Detaljar som murar, port og det å ha ein grusbelagt gangveg var val der estetikk vart mest vektlagd.

Den siste delen av oppgåva er drøfting, og i denne delen går eg gjennom kva val som er tekne i resultatet og kvifor desse vala er gjort. Her forklarar eg kva tema som har blitt sett opp imot kvarandre innanfor ulike val, og kva tema som har gått seirande ut.
Description
Landskapsplanlegging med landskapsarkitektur PL491 Juni 2015

Contact Us

Search NORA
Powered by DSpace software

Service from BIBSYS
 

 

Browse this CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsBrowse all ArchivesArchives & CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

Google Analytics StatisticsView Usage Statistics

Contact Us

Search NORA
Powered by DSpace software

Service from BIBSYS