Show simple item record

dc.contributor.authorKristiansen, Siri
dc.date.accessioned2015-06-18T09:30:34Z
dc.date.available2015-06-18T09:30:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285181
dc.descriptionBacheloroppgåve i grunnskulelærarutdanning 5-10. Emnekode: PE379 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractI denne oppgåva var målet mitt å finne ut kva erfaringar norsklærarar på mellomtrinnet har med bruk av skjønnlitteratur som hjelp til å ta opp og drøfte vanskelege tema. «Kva erfaringar har lærarar på mellomtrinnet med bruk av skjønnlitteratur som innfallsvinkel på vanskelege tema?» For å avgrense «vanskelege tema» har eg i denne forskinga valt å ha mest fokus på arbeid med skjønnlitteratur inn mot mobbing. Eg vil også kome inn på korleis lærarane arbeider generelt med skjønnlitteratur, og kva erfaringar dei har. Dette er fordi eg ynskjer å få meir kunnskap om kva lærarane legg vekt på når dei arbeider med litteratur. Som framtidig lærar ser eg på dette som viktig, særleg i og med at arbeid mot mobbing står svært sentralt i skulekvardagen. I denne teksten vil eg bruke ordet litteratur synonymt med skjønnlitteratur.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectbarnelitteraturnb_NO
dc.subjectungdomslitteraturnb_NO
dc.subjectmobbingnb_NO
dc.subjectinnsiktnb_NO
dc.subjectlærerenb_NO
dc.subjectskjønnlitteraturnb_NO
dc.titleSkjønnlitteratur : kva erfaringar har lærarar på mellomtrinnet med bruk av skjønnlitteratur som innfallsvinkel på vanskelege tema?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber27nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record