• English
    • norsk
  • English 
    • English
    • norsk
  • Login
View Item 
  •   All institutions
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
  •   All institutions
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium: Elevperspektiv på bruk av Kahoot i vidaregåande skule

Haugen, Else Anette
Master thesis
Thumbnail
View/Open
ElseAnetteHaugenmasteroppgaveikt.pdf (6.799Mb)
Permanent link
http://hdl.handle.net/11250/2398514
Issue date
2016-08-09
Share
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag [680]
Abstract
Oppgåva Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium ser nærare på det

spelbaserte responssystemet Kahoot. Oppgåva skildrar funn frå ein kvalitativ

kasusstudie med fenomenologisk perspektiv. Formålet med studien er å få innsikt i

korleis elevane opplever å bruke Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium.

Oppgåva søker svar på følgjande to forskingsspørsmål: 1) Korleis påverkar opplegg

kor elevane lagar og presenterer quizar for kvarandre eleven si oppleving av

motivasjon og læring? og 2) Korleis opplever elevane å bruke Kahoot og Ghost

mode til sjølvstudium til prøve?

Bakgrunnen for studien er eiga interesse for å integrere større grad av interaktivitet

og digitale verktøy for pedagogisk bruk i undervisninga på vidaregåande skule.

Målet med det er å skape meir aktivitet, engasjement og motivasjon rundt

lærestoffet. Studien fokuserer på korleis elevane sjølv opplever å bruke Kahoot og

Ghost mode til samarbeidslæring i undervisninga og til sjølvstudium. I det

teoretiske rammeverket inngår læring og utvikling i eit sosiokulturelt perspektiv

med arbeidet til Lev Vygotsky, motivasjonsteori (SDT) av Deci & Ryan og

spelteori.

I følgje spelprofessor og Kahoot-gründer Alf Inge Wang er det tidlegare ikkje gjort

noko forsking på samarbeidslæring og motivasjon med utgangspunkt i opplegg kor

elevane sjølv lagar quiz i Kahoot. Det same gjeld bruk av tillegget Ghost mode.

Denne oppgåva vil difor kunne vera eit tilskot til forskingsfeltet, og gi meir innsikt i

korleis elevar opplever å bruke Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium.

Studien viser at elevane er positive til å bruke Kahoot i samarbeidslæring og

sjølvstudium. Funn peikar på at Kahoot fungerer som eit stilas og støttar

læringsprosessen, samtidig som Kahoot skaper motivasjon hjå elevane. Studien

peikar òg på at elevane opplevde det som nyttig å bruke Kahoot til sjølvstudium.

Kahoot vart brukt som eit verktøy for bevisstgjering av kunnskap, noko som førte

til at eleven fekk tilbakemelding på kva dei kunne, og kva dei måtte tileigne seg av

kunnskap. Funn viser at elevane føretrakk Kahoot i rein form i staden for å bruke

Ghost mode då elevane opplevde tidselementet som stressande.

Contact Us

Search NORA
Powered by DSpace software

Service from BIBSYS
 

 

Browse this CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsBrowse all ArchivesArchives & CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

Google Analytics StatisticsView Usage Statistics

Contact Us

Search NORA
Powered by DSpace software

Service from BIBSYS