Search
Now showing items 1-10 of 17
Skolefagsundersøkelsen 2009: Utdanning, skolefag og teknologi
(HSH-rapport;2010/1, Research report, 2010)
Denne rapporten er et ledd i forskningsprosjektet ”Education, Curricula & Technology” ved Høgskolen Stord/Haugesund. Prosjektet støttes av Norges forskningsråd under programmet for strategiske høgskoleprosjekter rettet mot ...
Refleksjonsbaserte lærarmapper som reiskap for utvikling av vurderingskompetanse (RLM): Rapport for prosjektnr. NFR: 182883
(HSH-rapport;2010/3, Research report, 2010)
RLM-prosjektet er både eit skuleutviklingsprosjekt og eit forskingsprosjekt.
Dei prosessorienterte måla har vore å utvikle gode metodar
for kompetanseutvikling innanfor vurderingsfeltet i skulen, å bidra til
utvikling ...
Utbreiing, bruk og haldningar til digitale verktøy og spel i norske barnehagar: Resultat frå ei nasjonal spørjeundersøking
(HSH-rapport;2010/2, Research report, 2010)
Denne rapporten skildrar resultata frå ei landsomfattande spørjeundersøking
blant barnehagestyrarar om utbreiing, bruk og haldningar knytt til digitale verktøy og PC-spel i norske barnehagar. Undersøkinga er gjort av ...
Praktiske og estetiske fag og lærerutdanning: En utredning fra en arbeidsgruppe nedsatt av Kunnskapsdepartementet høsten 2010, i samarbeid med høgskolene i Nesna, Telemark og Stord/Haugesund
(HSH-rapport;2011/1, Research report, 2011-01-19)
Utredningen «Praktiske og estetiske fag og lærerutdanning» ble utarbeidet
høsten 2010. Bakgrunnen for utredningen er et direkte resultat av et oppdrag
fra Kunnskapsdepartementet.
Utredningen er utarbeidet av en arbeidsgruppe ...
Digitale objekts plass i barns sosiale og språklege danning i barnehagen (DIGOB): Prosjektnr. NFR: 187576
(HSH-rapport;2011/4, Research report, 2011-05-20)
DIGOB-prosjektet har hatt som siktemål å studere barns aktivitet
rundt datamaskinen i barnehagen. Prosjektet har tre delstudier med
til dels ulike perspektiv. I delstudie 1 studerer vi det språklege samspelet
rundt barns ...
Supplerende kartlegging av kulturlandskap i Sunnhordland 2009-2010: Oppdatering og status
(HSH-rapport;2011/2, Research report, 2011-01-28)
Dette arbeidet bygger på rapporten ”Naturtypekartlegging i Fitjar og Stord”
(Moe og Fadnes, 2008) og rapporten ”Nye funn av karplanter og Sopp i
Sunnhordland 2008 – oppdatering og status” (Fadnes, 2008). I løpet av
2009 ...
Skolefagsundersøkelsen 2011: Praktiske og estetiske fag på barnesteget i norsk grunnskule
(HSH-rapport;2013/7, Research report, 2013)
Skolefagsundersøkelsen 2011 gir oppdatert kunnskap om ulike sider
ved skulefaga kroppsøving, kunst og handverk, mat og helse og musikk
slik desse blir praktiserte på barnesteget i den norske grunnskulen.
Innsamlinga av ...
Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning
(HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)
Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til
Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten
dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ...